sábado, 9 de febrero de 2013

Un primer cop..


Bon dia a tothom,


Avui començo amb el meu bloc "A la recerca d'una pau global i justa", que versarà, com ja he dit a la meva presentació, sobre temes relacionats amb la pau i la justícia, la necessitat de transformació social i creixement personal, espiritualitat, Catalunya i sobirania, on hi bolcaré les meves reflexions, seguint la inspiració d'algun dels meus mestres o referents, com Robert Aparici i Manuel Castells, en un moment de canvi decisiu i transcendental, on s'està veient que els marcs social, polític, econòmic i global ja no serveixen, i on, tanmateix, conviuen aquelles tendències a mantenir les coses tal com estan i aquelles altres que ho volen canviar tot i ara. Aquests mestres, creien que arribaria un moment en què el factor de canvi decisiu havia de ser el ciutadà global, arrelat a un territori, però amb vocació global, crític i actiu, a la recerca de la transformació global.

L'apertura d'aquest bloc és el pas natural lògic que havia de seguir a les meves reflexions en altres indrets, amb més o menys traça, començant pels analògics retalls de diari, seguits de les meves inacabables llistes de correu divulgant informació considerada valuosa per mi, les notes en el primer bloc de vida efímera pel canvi de l'administrador global, de les meves intermitents piulades al Twitter i de les meves innumerables entrades al Facebook. No pas perquè  no ho vulgui continuar fent. Simplement, és una qüestió d'ordre i organització de la informació, per tal de tenir-la penjada i disponible per al futur.

Em disculpareu la meva poca traça inicial. Espero anar millorant en el futur. Però crec que, arriba un moment que és millor començar i anar polint coses sobre la marxa i un cop vistes les necessitats, que no pas esperar a tenir-ho tot al gust perfecte. Com deia aquell, el camí es fa en caminar..

No hay comentarios:

Publicar un comentario